Τετράιχνος, με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και συνολικό πλάτος 17 μέτρα θα είναι ο νέος δρόμος Ριζόμυλος - Καλαμάτα, που προγραμματίζεται να κατασκευαστεί σε απόσταση 600 - 800 μέτρων από τη θάλασσα. Θα έχει διαχωριστικό - στηθαίο από μπετόν και 7 ισόπεδους κόμβους.
Θα διαθέτει παράλληλους δρόμους, έναν ανά κατεύθυνση, πλάτους 5 μέτρων ο καθένας. Το συνολικό του μήκος είναι 15 χιλιόμετρα και το μέσον του υπολογίζεται στην Μπούκα. Θα φτιαχθούν γέφυρες, οι πιο μεγάλες στον Πάμισο 100 μέτρων και στον Αρι 50 μέτρων. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχει δώσει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας στους μελετητές, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών. Αυτές τις μέρες ξεκίνησε η εκπόνηση όλων των μελετών του νέου δρόμου με χρηματοδότηση από τον καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο. Οι μελέτες μέχρι και τα τεύχη δημοπράτησης θα είναι έτοιμες σε 1 χρόνο. Η κατασκευή του νέου δρόμου θα επιδιωχθεί από το Δ’ ΚΠΣ, το ΠΕΠ Πελοποννήσου ή το τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ. Να υπενθυμίσουμε ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση είχε ξεκινήσει τη σύνταξη των μελετών για τον άξονα αυτό, αλλά σταμάτησε τη διαδικασία γιατί δεν υπήρχε ικανοποιητική ροή χρηματοδότησης, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρή καθυστέρηση. Eτσι, αποφάσισε να δεχθεί την προσφορά του κ. Κωνσταντακόπουλου, την οποία υλοποιεί με προγραμματική σύμβαση μέσω της Αναπτυξιακής. Αυτές τις μέρες συντάσσονται τα τοπογραφικά διαγράμματα αποτύπωσης της ζώνης πλάτους 120 - 140 μέτρων στο τμήμα Μπούκα - Καλαμάτα. Οπως παρατήρησε ο πρόεδρος της Αναπτυξιακής Χρίστος Ριζάς, «θα γίνει τροποποίηση της αρχικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων ως προς το ύψος του οδοστρώματος. Ο δρόμος θα πάει στους 70 πόντους ύψος σε σχέση με τις γειτονικές ιδιοκτησίες, από τα 2 μέτρα που προβλεπόταν αρχικά. Ετσι δε θα κόβεται βίαια η παραλία με το τμήμα υψηλής παραγωγικότητας».
Θα διαθέτει παράλληλους δρόμους, έναν ανά κατεύθυνση, πλάτους 5 μέτρων ο καθένας. Το συνολικό του μήκος είναι 15 χιλιόμετρα και το μέσον του υπολογίζεται στην Μπούκα. Θα φτιαχθούν γέφυρες, οι πιο μεγάλες στον Πάμισο 100 μέτρων και στον Αρι 50 μέτρων. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχει δώσει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας στους μελετητές, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών. Αυτές τις μέρες ξεκίνησε η εκπόνηση όλων των μελετών του νέου δρόμου με χρηματοδότηση από τον καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο. Οι μελέτες μέχρι και τα τεύχη δημοπράτησης θα είναι έτοιμες σε 1 χρόνο. Η κατασκευή του νέου δρόμου θα επιδιωχθεί από το Δ’ ΚΠΣ, το ΠΕΠ Πελοποννήσου ή το τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ. Να υπενθυμίσουμε ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση είχε ξεκινήσει τη σύνταξη των μελετών για τον άξονα αυτό, αλλά σταμάτησε τη διαδικασία γιατί δεν υπήρχε ικανοποιητική ροή χρηματοδότησης, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρή καθυστέρηση. Eτσι, αποφάσισε να δεχθεί την προσφορά του κ. Κωνσταντακόπουλου, την οποία υλοποιεί με προγραμματική σύμβαση μέσω της Αναπτυξιακής. Αυτές τις μέρες συντάσσονται τα τοπογραφικά διαγράμματα αποτύπωσης της ζώνης πλάτους 120 - 140 μέτρων στο τμήμα Μπούκα - Καλαμάτα. Οπως παρατήρησε ο πρόεδρος της Αναπτυξιακής Χρίστος Ριζάς, «θα γίνει τροποποίηση της αρχικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων ως προς το ύψος του οδοστρώματος. Ο δρόμος θα πάει στους 70 πόντους ύψος σε σχέση με τις γειτονικές ιδιοκτησίες, από τα 2 μέτρα που προβλεπόταν αρχικά. Ετσι δε θα κόβεται βίαια η παραλία με το τμήμα υψηλής παραγωγικότητας».
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 28/07/2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου