Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

Το αντάμωμα των μοτοσυκλετιστών. 1.200 ξένοιαστοι καβαλάρηδες από κάθε γωνιά της Γης στις 7 Ιουλίου στην Πύλο


«Απολαμβάνω τη μοναδική αίσθηση ελευθερίας και απόλυτης κυριαρχίας. Η μοτοσυκλέτα μού άνοιξε έναν ολόκληρο κόσμο! Από τότε που σταδιακά... ξεφοβήθηκα κι άρχισα να πηγαίνω μαζί της όλο και πιο πέρα, είπα ότι πλέον δεν υπάρχουν όρια, είναι πια σχέση ζωής!», λέει η σαραντάχρονη λογοτέχνιδα Ιωάννα Μπουραζοπούλου
«Η ιδέα και μόνο πως θα συναντήσω σε ελληνικό έδαφος μοτοσυκλετιστές από δεκάδες χώρες του κόσμου με κάνει κιόλας να σκέφτομαι τα ταξίδια που θα έχει να μου περιγράψει ο καθένας τους! Περιμένω να μιλήσω μαζί τους, να μάθω πώς ταξιδεύουν στα μέρη τους, πώς διασχίζει κανείς την Αμερική, την Αυστραλία ή την Αφρική με τη μηχανή του. Ανυπομονώ να ακούσω φανταστικές ιστορίες, αναπόφευκτα θα μου μπουν και ιδέες να πάω κι εγώ ακόμα πιο έξω!».
Από τα παπάκια στα φοιτητικά της χρόνια η σαραντάχρονη λογοτέχνιδα Ιωάννα Μπουραζοπούλου έχει περάσει από πέρσι στα 650 κυβικά. Είναι ένα με τους δύο τροχούς δύο δεκαετίες τώρα. Φέτος αποφάσισε να κάνει δώρο γενεθλίων στον εαυτό της το ταξίδι με τη μοτοσυκλέτα μέχρι το Πεκίνο και τη Μόσχα. Από τη Δευτέρα όμως και για μία εβδομάδα θα βρίσκεται στη Γιάλοβα της Μεσσηνίας, λίγο έξω από την Πύλο, για το ετήσιο αντάμωμα- κατασκήνωση τουλάχιστον 1.200 δικυκλιστών από κάθε γωνιά της Γης που έχουν δηλώσει έως τώρα συμμετοχή.
«Μεταπτυχιακό»
Για την Ιωάννα Μπουραζοπούλου το να πάρει μέρος στην παγκόσμια αυτή μάζωξη μηχανόβιων θυμίζει κάτι από επιμόρφωση, μεταπτυχιακό πάνω στο αγαπημένο εργαλείο της, τη μοτοσυκλέτα. «Αγαπώ πάρα πολύ να ταξιδεύω με τις μηχανές! Δεν εντυπωσιάζομαι απαραίτητα από τις μοδάτες, μου αρκεί απλά μία που θα μπορεί να με πάει μακριά. Είμαι δηλαδή μοτοσυκλετίστρια μεγάλων αποστάσεων, λατρεύω τις εκδρομές που δεν λένε να τελειώσουν με τίποτα!», λέει στα «ΝΕΑ». Στις αποδράσεις της αυτές το μόνο που δεν την ενδιαφέρει είναι να τρέξει ή να κάνει... σούζες, ξεκαθαρίζει. «Απολαμβάνω τη μοναδική αίσθηση ελευθερίας κι απόλυτης κυριαρχίας. Η μοτοσυκλέτα μού άνοιξε έναν ολόκληρο κόσμο! Από τότε που σταδιακά... ξεφοβήθηκα κι άρχισα να πηγαίνω μαζί της όλο και πιο πέρα, είπα ότι πλέον δεν υπάρχουν όρια, είναι πια σχέση ζωής!».
8 χώρες σε 21 ημέρες
Μόνη της, πέρυσι το φθινόπωρο, γύρισε 8 ευρωπαϊκές χώρες σε 21 μέρες, με τις δύο ρόδες διέσχισε Πυρηναία και Καρπάθια, με μοναδική παρέα της το... laptop της. «Εγώ ταξιδεύω και γράφω. Και τα δύο έχουν απόλυτη σχέση μεταξύ τους, τα συνδυάζω: απομακρύνομαι και μπορώ να γράψω τα βιβλία μου, περιπέτειας φαντασίας. Πηγαίνω μέχρι τη Μασσαλία με τη μηχανή μου και την ώρα που περνώ τα σύνορα, στο μυαλό μου έχω επεξεργαστεί τα πάντα, τα κείμενά μου ήδη τα έχω γράψει! Μετά από οκτώ ώρες οδήγησης, όταν φτάσω πλέον στον προορισμό μου, έχω καθαρίσει πια απ΄ όλα τα άγχη μου...», περιγράφει.
«Έκανα φιλίες»
«Εντός έδρας», απ΄ τον τόπο καταγωγής του, την Καλαμάτα, ώς την Πύλο, θα χρειαστεί να... πεταχτεί καβάλα στη χιλιάρα μη χανή του και ο 34χρονος, σύμβουλος επιχειρήσεων, Καλλικράτης-Δημήτρης Γιαννιός, για να είναι συνεπής στο ραντεβού του. «Έχω πάει και σ΄ άλλες παρόμοιες συναντήσεις φανατικών οδηγών δικύκλων, σε Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία. Είναι θεσμός έξι δεκαετίες τώρα, καλή εμπειρία, μοναδική ευκαιρία που αξίζει να τη ζήσει κανείς από κοντά. Προσωπικά ξαναπηγαίνω για να δω και πάλι φίλους και γνωστούς, Έλληνες και ξένους. Μέσω της μοτοσυκλέτας δηλαδή έχω κάνει και φιλίες με ανθρώπους από άλλες χώρες!», αναφέρει. Βεσπάκιας από μικρός, την εμπειρία των μεγάλων αποστάσεων την έχει στο... τσεπάκι του. Διήνυσε 16.000 χιλιόμετρα, ώς το βόρειο άκρο της Ιρλανδίας, σε 25 μέρες παλαιότερα, και τώρα με χαρτί και μολύβι έχει υπολογίσει σε ευρώ και χρόνο τι θα γράψει λίαν προσεχώς το κοντέρ της κατακόκκινης «αγαπημένης» του: Πεκίνο- Μόσχα φέτος το καλοκαίρι, γύρος της Μαύρης Θάλασσας από Ανατολή προς Δύση, αν όλα πάνε καλά, του χρόνου, σε 22 μέρες!
Και ταξίδι Πύλος - Πεκίνο- Μόσχα
Μία εβδομάδα δίπλα στο κύμα
"ΤΑ ΝΕΑ" 04/07/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου