Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Δεν έγινε κατάληψη στα σχολεία της Πύλου

image

Ομαλά εξελίχθηκε η υπόθεση “κατάληψη“ στο Γυμνάσιο και Λύκειο της Πύλου και τούτο οφείλεται πρώτα στην καλή διάθεση των μαθητών καθώς επίσης και στην ικανότητα διαλόγου την οποία διαθέτουν οι διευθυντές των σχολείων.
Σε ό,τι αφορά τα αιτήματα και τη λύση των προβλημάτων ο διευθυντής του Λυκείου Γιάννης Κίτσος μάς είπε: 1) Οι υπολογιστές του Λυκείου είχαν ήδη παραγγελθεί και βρίσκονται σήμερα στο σχολείο. 2) Για την αίθουσα εκδηλώσεων ο διευθυντής μας είπε ότι ο δήμαρχος έχει αναθέσει τη μελέτη στο μηχανικό τού δήμου και έχει βρεθεί χρηματοδότηση. 3) Οσον αφορά τη θέρμανση, η αλλαγή των παραθύρων με διπλά τζάμια και το σύστημα αυτονομίας στην κεντρική θέρμανση του κτηρίου φέτος, έλυσε το πρόβλημα. Για το ζήτημα της αντικατάστασης των παραθύρων ο δήμαρχος Πύλου Γιώργος Χρονόπουλος μας επισήμανε ότι η δημοτική αρχή έδειξε την προσήκουσα ευαισθησία και χρηματοδότησε την αντικατάσταση 40 παραθύρων το καλοκαίρι. 4) Για το κυλικείο: Θα γίνει παρέμβαση των διευθυντών Γυμνασίου και Λυκείου, προκειμένου να εξασφαλιστούν οι τιμές που θα είναι προσιτές στους μαθητές. 5) Τουαλέτες: Υπάρχει κονδύλι 600.000 ευρώ το οποίο άμεσα θα διοχετευθεί σε όλα τα σχολεία της Μεσσηνίας προκειμένου να βελτιωθούν οι χώροι υγιεινής των σχολείων μας, επισήμανε ο αντινομάρχης Στάθης Αναστασόπουλος. 6) Βιβλία: Τα βιβλία βρίσκονται στο γραφείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κυπαρισσία και αύριο θα διανεμηθούν και θα είναι στα χέρια των μαθητών. Πρόκειται για μερικά βιβλία στα οποία υπήρχε έλλειψη. Εδώ τώρα τίθεται ένα βασικό ερώτημα για το οποίο ο κάθε γονιός ψάχνει κάθε χρόνο να βρει απαντήσεις. Τη μια το ένα, την άλλη το άλλο, οι γονείς και οι μαθητές πλέουν σε πελάγη με σκοτεινό ορίζοντα περιμένοντας από το υπουργείο τα αυτονόητα. Προς κατανόηση των παραπάνω καλό είναι να αναφερθεί ότι μαθητές της Γ‘ Λυκείου που θα δώσουν πανελλήνιες θεωρητικής κατεύθυνσης το βιβλίο της ιστορίας θα το πάρουν αύριο. 7) Για τη βάση του 10 είναι θέμα υπουργείου και είναι η τέταρτη χρονιά που εφαρμόζεται και νομίζω ότι έχει ομαλοποιηθεί, πρόσθεσε ο διευθυντής. Ο κ. Κίτσος μεταξύ άλλων, αναφερόμενος στους μαθητές ειδικά της Γ‘ λυκείου, τόνισε ότι δεν πρέπει να χάσουν τα μαθήματά τους διότι έχουν ήδη μπει σε σειρά. Πρέπει να εξαντλήσουν όλα τα μέσα που διαθέτουν και να μην προχωρήσουν κατευθείαν στο έσχατο, την «μορφή κατάληψης», θέτοντας σε κίνδυνο την περιουσία του σχολείου όπως αυτά που είδαμε σε σχολεία του νομού.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι: Ο νομάρχης Μεσσηνίας κ. Δημήτρης Δράκος μας είπε ότι έδωσε εντολή προκειμένου να λυθεί άμεσα το πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών της 8ης ώρας. Το πρόβλημα λύθηκε. Το εν λόγω αίτημα των μαθητών του Αθλητικού Γυμνασίου ήταν πράγματι δίκαιο διότι την ώρα που σχόλαγαν, τα μαθητικά λεωφορεία είχαν ήδη αναχωρήσει για τους τόπους κατοικίας των μαθητών. Επίλογος: Οι μαθητές που θέλουν να μάθουν γράμματα μήπως έχουν δίκαιο όταν ο σοφός Ευριπίδης στο έργο του «Ιφιγένεια» η εν Ταύροις» μας διδάσκει ότι: Τους πόνους αγαθοί τολμούν. Δειλοί εισίν ουδέν ουδαμού. Ουδείς μόχθος τοις νέοις σκήψιν φέρει.
Τάκης Αλεξάκης "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 16/10/2008

2 σχόλια:

  1. το αίτημα δεν ήταν το πως θα φύγουν τα παιδιά με το λεοφορείο ήταν γιατί να μπει η 8η ώρα. Νομίζω και όχι μόνο εγώ ότι οι πρόσθετες ώρες δεν ωφελούν σε τίποτε γιατί έτσι και αλλιώς την ώρα της Μουσικής ζωγραφίζουν δεν πρόκειτε να μάθουν ούτε μία νότα να μάθεναν και κανένα όργανο να πούμε ότι αξίζει να μείνουν και μια ώρα παραπάνω. Εμείς που ξεκινάμε 7.30 το πρωί από το Κορυφάσιο τα παιδιά έρχονται σπίτι τους περίπου 4.00 ούτε σε εργοστάσιο να δουλεύανε και ουσία καμία μήπως μαθένουν και τίποτα με το σύσταμα αυτό επικρατεί στα ελληνικά σχολεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3 HMEΡΕΣ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΟΥ. Παρά τα προβλήματα που θέλαν συγκεκριμένα άτομα να δημιουργηθούν προσφέυγοντας σε ύβρεις, τρομοκρατία και απειλές κατά των μαθητών. Ελπίζουμε ο αγώνας των μαθητών για δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν παιδεία να γίνει αγώνας όλης της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή