Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Προς το νοήμον αναγνωστικό σας κοινό

Θέτω στην κοινή περιφρόνηση τον προσωπικό μου υβριστή, τον απαίδευτο, τον ανιστόρητο, τον ψευδοενημερωτή. Σε ό,τι αφορά το επίθετό μου οι γνωρίζοντες στέκονται με σεβασμό. Είναι η οικογένειά μου, οι πρόγονοί μου που σας πρόσφεραν πολιτισμό και σας έβγαλαν από τα σκοτεινά λασπόνερα.
Υποψηφιότητα στη δημοκρατία έχει το δικαίωμα να θέτει ο οιοσδήποτε πολίτης, διότι με την υποψηφιότητά του εξωτερικεύει τις θέσεις-απόψεις του. Ο πολίτης κρίνει στη ψηφοδόχο. Αυτό είναι δημοκρατία, αυτό επιτάσσει ο πολιτκός πολιτισμός.
Πολλοί άνθρωποι λόγω αναγκών προσεταιρίζονται τους πολιτικούς (κτυπούν την πόρτα τους) για κάτι προσωπικό. Εξ αυτών μερικοί παραμένουν προσηλωμένοι στην ευεργέτη τους. Αλλοι μετά το “βόλεμα“ αλληθωρίζουν και στην συνέχεια προσπαθούν ξανά να προσκολληθούν... Αυτοί οι αμφιβόλου φρονήματος είναι σχετικά επικίνδυνοι. Οι αρχαίοι ημών και υμών πρόγονοι διευκρίνισαν: Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τον ευεργετηθέντα.
Ενας πολίτης που γεννήθηκε, μεγάλωσε, έλαβε τα πρώτα φώτα της παιδείας. Που οι γονείς του ζούσαν μόνιμα και εδραστηριοποιούντο στον τόπο μας, είναι γνήσιοι πολίτες αυτού του τόπου.
Η συνέχιση των σπουδών μου στην Αθήνα, αυτή δεν με αποξενώνει, αλλά αντίθετα θεωρείται τιμή και για τον τόπο, που βγάζει μορφωμένους ανθρώπους.
Εάν κάποιος στην πορεία της ζωής έμεινε απαίδευτος και δεν έτυχε της προσήκουσας ανέλιξης με αφήνει αδιάφορο.
Εγώ κύριοι, γόνος μιας προοδευτικής οικογένειας που σας θυμίζω ότι έφερε τον φωτισμό στην Πύλο, ο Δημήτριος Σαρατσιώτης, όταν οι μεγάλες πόλεις εβυθίζοντο στο σκοτάδι και είναι ο πρώτος υδροηλεκτρικός σταθμός... Πανελλήνια. Με παραγωγή αναρίθμητων επιστημόνων από την οικογένειά μου συνεχίζεται.
Εγώ προσωπικά κατέχω τρία (3) πτυχία και μεταπτυχιακό τίτλο. Υπηρέτησα την τεχνολογία, την παιδαγωγική, συνεργάστηκα με οργανισμούς όπως UNESCO, EIΝAΠOE, ΔΙΚΑΤΣΑ κ.λπ. Διετέλεσα καθηγητής Β/βάθμιας και Γ/βάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικός σύμβουλος, προϊστάμενος Β/βάθμιας Εκπαίδευσης με αποκορύφωμα την θέση του εθνικού συντονιστού της Ελλάδας στο Συμβούλιο Ευρώπης (Στρασβούργο). Ετυχα υποτροφιών σε θέματα διοίκησης κ.λπ. στην Γερμανία, Γαλλία, Πορτογαλία. Τέλος δε μου απενεμήθησαν τιμητικές διακρίσεις. Δεν ξέχασα τον τόπο μας. Φροντίζω τις ιδιοκτησίες μας, το σπίτι μας τις αγροκαλλιέργειές μας (πάνω από 50 στρ. και 1.050 ελαιόδενδρα) και ζω ανάμεσα στους προσφιλείς μας συμπατριώτες.
Επειδή είμαι αυτός που είμαι όλες οι πόρτες ήσαν ανοιχτές, για εμένα και την οικογένειά μου που συνεχίζουμε την παράδοση σε ό,τι αφορά την μόρφωση και τις σπουδές. Ανθρωποι με τίτλους σαν τους δικούς μου τιμούν τον τόπο και είναι χρήσιμοι για τους άλλους. Ποτέ δεν αρνήθηκα την προσφορά μου σε κανέναν. Και οι πλέον κακόβουλοι που μου ζήτησαν... και βρέθηκα δίπλα τους. Δεν είναι στο χαρακτήρα μου η άρνηση. Τέλος σας δηλώνω ότι η “αχαριστία ουκ ευλογείται“.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Δημ. Σαρατσιώτης
υποψ. βουλευτής ΛΑΟΣ
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 14/02/2009

4 σχόλια:

  1. ολα αυτα καλα αλλα για τον τοπο σου τιποτε εχεις κανει η να σου στειλουμε τους λαγαριασμους της ΔΕΗ για να μας ικανοποιησεις σαν πολιτες τησ πολης που τοσο αγαπας μιας και μας εφερες το ρευμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τι είναι αυτά που διαβαζουμε στην επιστολή του κου Σαρατσιώτη. Έχει την εντύπωση οτι "του χρωσταμε κιόλας". Μήπως θα ήθελε οι επόμενες γενιές να του αναρτήσουν και άγαλμα σε ένδειξη της "ανεκτίμητης προσφοράς" της οικογενειάς του στον τόπο.
    Η επιστολή που διαβάσαμε αγγίζει τα όρια παραληρήματος και αναδίδει μπόχα ματαιοδοξίας και υπερμετρου εγωισμού.
    Σιγα ρε Σαρατσιώτη, από το ζόρι σου θα σκίσεις κανά σώβρακο...

    (με συγχωρείτε για την λαϊκίζουσα φράση μου, αλλά αν διαβάζεις από υποψήφιους βουλευτές τέτοιες παπαριές, βγαίνουν "αυθόρμητες" απαντήσεις έτσι απλά και αβιάστα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι παραληρημα ειναι αυτο ρε σαρατσιωτη?σιγα μην κατσουμε να μας γ... κιολας επειδη εχεις 3 πτυχια! να τα χεσω τα πτυχια σου αν ειναι να επαγγελομαι πολιτευτης.(ουτε εσυ ξερεις ποιανου κομματος!!) γιατι ειχες την αναγκη να απολογηθεις??
    ολοι στην πυλο ξερουμε ποιος εισαι.. οπως επισης ξερουμε και ποιος ειναι ο αρχι...σερβιτορος που εχει αυτο εδω το blog!τον επιασε ξαφνικα ο πονος του και θυμηθηκε την αγαπη του για την πυλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν για το τι έχω κάνει, τι κάνω και τι θα κάνω και στο μέλλον για την Πύλο. Δεν διεκδικώ εύσημα από κανέναν. Πολύ περισσότερο δε από άτομα που κρύβονται στην ανωνυμία.
    Ξέρεις για τον Σαρατσίωτη, ξέρεις για μένα (δεν κρυφτήκαμε άλλωστε). θα ήθελες να μας πεις κάτι και για σένα; Μήπως δεν έχεις τίποτα να μας πεις; Μήπως είσαι κενός περιεχομένου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή