Η κοιλαδογέφυρα στα Παραδείσια
Η ολοκλήρωση και παράδοση του τμήματος από το Αθήναιο έως το Λεύκτρο που περιλαμβάνει τη σήραγγα Ραψομμάτη, μέσα στο 2009, αποτελεί το μεγάλο στόχο για το ΥΠΕΧΩΔΕ. Με το σημαντικό αυτό έργο θα αποτελέσουν παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης, ένα από τα προβληματικά τμήματα της διαδομής και θα βελτιωθεί ουσιαστικά η κυκλοφορία από και προς την Αθήνα.
«Στο έργο αυτό θα κριθούμε όλοι. Μόνο έτσι θα μπορούμε να κατέβουμε στην Καλαμάτα», σημείωσε με νόημα στην “Ε“, ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Μελετών Κατασκευών Εργων Παραχώρησης Πελοποννήσου Γιάννης Καρνέσης, που την Πέμπτη μαζί με άλλα στελέχη του υπουργείου (Δημήτρη Νικολάου και Θεόδωρο Τσουκαλά) περιόδευσαν στα εργοτάξια και συμμετείχαν σε συσκέψεις. Ο κ. Καρνέσης μάς ενημέρωσε ότι όσον αφορά το έργο της σύμβασης παραχώρησης που υλοποιεί ο “Μορέας“, την άνοιξη θα ξεκινήσουν εργασίες στη Μεσσηνία, στο κομμάτι Τσακώνα - Καλαμάτα, ενώ ξεκίνησαν στο τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια. Ειδικότερα, το στέλεχος του ΥΠΕΧΩΔΕ μάς είπε: Για το Αθήναιο - Λεύκτρο: Οι εργασίες προχωρούν με πολύ εντατικούς ρυθμούς. Και τη νύχτα με λάσπη ακόμα, δουλεύουν τα συνεργεία. Η γέφυρα Αλφειού που έχει σηκωθεί και προχωρά και στην απέναντι πλευρά (προς τη γραμμή, το τρένο και ο δρόμος προς Λεοντάρι θα περνούν από κάτω) θα είναι έτοιμη το καλοκαίρι. Δουλεύονται εντατικά και τα δύο “κατ εντ κάβερ“, στην έξοδο της σήραγγας Ραψομμάτη προς τα Μαλλωτά.
Για το Τσακώνα - Παραδείσια:
«Η Τσακώνα είναι δύσκολη. Πρόκειται για πολύ δύσκολο έργο σε κατολισθήσεις. Η προσπάθεια είναι να τελειώσει το 2010». Σύμφωνα με πληροφορίες μας, προχωρούν οι εργασίες στην κοιλαδογέφυρα των 470 μέτρων (δημιουργείται εκεί που υπήρχε επικίνδυνη στροφή σε τεράστια επιχωμάτωση) και στις δύο 160άρες γέφυρες, ενώ στην τοξωτή δουλεύεται η θεμελίωση του μεσόβαθρου. Παράλληλα, εξελίσσονται οι χωματουργικές εργασίες. Το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα “περπατιέται“ η κοιλαδογέφυρα.
Για τη σύμβαση παραχώρησης:
Στο Καλογερικό το θέμα των αρχαίων που βρέθηκαν, αντιμετωπίστηκε και οι εργασίες της σήραγγας προχωρούν κανονικά. Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η διαδικασία των επιτάξεων και το τμήμα Καλογερικό - Αθήναιο. Η δεύτερη γέφυρα στο Αρτεμίσιο υπολογίζεται να είναι έτοιμη στο τέλος του 2009. Μέσα στο χρόνο θα είναι έτοιμες και οι σήραγγες στο Νεοχώρι (ανάμεσα στο Αρτεμίσιο και στη Στέρνα). Στις “κεραίες“ (κοντά στη Στέρνα) οι σήραγγες είναι μεγάλες, 950 μέτρα μήκος και θα παραδοθούν το 2010. Πέρα από τις εργασίες για τη δημιουργία της λωρίδας έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) δουλεύεται και ο κόμβος Αγίου Βασιλείου. Ο “Μορέας“ ξεκίνησε τις εργασίες και στο Λεύκτρο - Παραδείσια, στην ανατολική πλευρά του δρόμου (στα δεξιά όταν πάμε προς Αθήνα). Αυτή την περίοδο γίνονται γεωτρήσεις και φτιάχνονται ήδη τεχνικά διευθέτησης ομβρίων. Εργοτάξιο του ομίλου έχει στηθεί στη διασταύρωση προς Βάστα και χωριά του Δήμου Φαλαισίας (στην ανατολική πλευρά).
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 15/03/2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου