Από την επίσκεψη του Γ. Μαγκριώτη τον περασμένο Οκτώβριο, στο Παραδείσια – Τσακώνα.
Για μεγάλες καθυστερήσεις στον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, ιδιαίτερα στα τμήματα που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα, κατηγόρησε την κυβέρνηση της Ν.Δ. ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Δημοσίων Εργων Γιάννης Μαγκριώτης, με αφορμή τη χθεσινή παράδοση της δεύτερης σήραγγας στο Αρτεμίσιο. Εκτίμησε ότι «οι μεγάλες αυτές καθυστερήσεις οφείλονται στην ελλιπή χρηματοδότηση, λόγω της μεγάλης μείωσης του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων (ΠΔΕ) που επέλεξε η κυβέρνηση από το 2004 και μετά».
«Είναι θετικό ότι η δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη ολοκληρώθηκε και μάλιστα μέσα στις συμβατικές ημερομηνίες. Αυτό πράγματι είναι μοναδικό στα 5,5 χρόνια διακυβέρνησης της Ν.Δ.», ανέφερε ο κ. Μαγκριώτης και σημείωσε: «Δεν σημαίνει, όμως, τίποτα και δεν μπορεί να κρύψει τις μεγάλες καθυστερήσεις στα άλλα σημεία του οδικού άξονα, και ειδικότερα σε αυτά που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα.
Στο τμήμα των 80 χλμ. του “Μορέα’ που είχε κατασκευαστεί την δεκαετία του ’80 και ανακατασκευάζεται με τη σύμβαση παραχώρησης σε ορισμένα τμήματά του, προχωρά συνολικά με αργούς ρυθμούς η κατασκευή του τμήματος, με 1,5 περίπου χρόνο καθυστέρηση. Οι πιο μεγάλες, όμως, καθυστερήσεις είναι στα τμήματα που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα.
Ειδικότερα: Το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο, με βάση τη σύμβαση, έπρεπε να παραδοθεί στα μέσα του 2008. Ο κ. Σουφλιάς στην περσινή επίσκεψή του ανακοίνωσε, πως θα παραδοθεί στα μέσα του 2009 και σήμερα ανακοίνωσε τουλάχιστον άλλους έξι μήνες καθυστέρησης. Δηλαδή συνολικά ενάμιση χρόνο καθυστέρηση. Ελπίζουμε να είναι η τελευταία αναβολή. Το 2008 επίσης έπρεπε να είχαν παραδοθεί και οι τέσσερις γέφυρες στο κομμάτι Παραδείσια -Τσακώνα.
Στην περσινή του επίσκεψη ο κ. Σουφλιάς άλλαξε την ημερομηνία παράδοσης, ενώ είχε πει πως θα παραδοθεί στα μέσα του 2009. Είμαστε στον όγδοο μήνα του 2009 και στη σημερινή του επίσκεψη ο κ. Σουφλιάς δεν έδωσε ημερομηνία παράδοσης, εκτός και αν εννοεί ότι το έργο θα παραδοθεί το καλοκαίρι του 2011, όπως δήλωσε για το συνολικό κομμάτι Παραδείσια - Καλαμάτα. Οι μεγάλες αυτ ς καθυστερήσεις οφείλονται στην ελλιπή χρηματοδότηση, λόγω της μεγάλης μείωσης του ΠΔΕ που επέλεξε η κυβέρνηση από το 2004 και μετά».
Ο βουλευτής Θεσσαλονίκης είπε ότι «για την Περιφέρεια Πελοποννήσου η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει πως θα τη χρηματοδοτήσει με 30% λιγότερους πόρους σε σχέση με το Γ’ ΚΠΣ. Σε πραγματικές αξίες ούτε το 50% του ΠΕΠ του Γ’ ΚΠΣ, δεν είναι το ΠΕΠ του ΕΣΠΑ» κι εξήγησε: «Αυτοί είναι οι λόγοι της μεγάλης καθυστέρησης στην ανάπτυξη της Πελοποννήσου. Αυτοί είναι οι λόγοι για τις τραγικές καθυστερήσεις της ανακατασκευής των τμημάτων της παλιάς εθνικής οδού Τρίπολης - Σπάρτης. Αυτός είναι ο λόγος, για το ότι, παρ’ ότι από το 2008 έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί και να λειτουργεί η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Κανείς δεν ξέρει πότε θα ολοκληρωθεί η κατασκευή της γραμμής Τρίπολη - Καλαμάτα».
”ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 13/08/2009
Είναι πρόκληση να μιλούν για καθυστερήσεις του δρόμου οι εκπρόσωποι του κόμματος που τρύπησαν τη δεύτερη σήραγγα στο Αρτεμίσιο πέντε μέτρα από τη μια πλευρά και πέντε από την άλλη και που κατασκεύασαν ολόκληρο το δρόμο Κόρινθος-Τρίπολη χωρίς ΛΕΑ. Είναι προτιμότερο να αργούν να παραδοθούν τα έργα παρά να μην γίνονται καθόλου ή να γίνονται και να "φεύγουν" οι δρόμοι όπως στα Παραδείσια.
Ντροπή να μας περιπαίζουν έτσι.
Κώστας....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου