Η πολιτική αντιπαράθεση και η προοπτική των εκλογών... μικραίνει τα χρονοδιαγράμματα για τις μελέτες στο δρόμο από Καλαμάτα μέχρι Μεθώνη. Μετά τη σκληρή κριτική που δέχθηκε από τον επικεφαλής της “Ανατροπής” Χρ. Μαλαπάνη, ο αντινομάρχης Στ. Αναστασόπουλος χθες ανακοίνωσε πιο σύντομα χρονοδιαγράμματα σε σχέση μ’ αυτά που είχε δώσει στην “Ελευθερία της Δευτέρας”, στις 17 Αυγούστου.
Μετά και από αυτό είναι φανερό πως ένα κρίσιμο έργο οδοποιΐας που συνδέεται άρρηκτα με την αναπτυξιακή προοπτική της Μεσσηνίας, γίνεται “λάστιχο” ανάλογα με τις επικοινωνιακές επιδιώξεις των νομαρχιακών παραγόντων. Και το μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσον αυτή η “κόντρα” θα λειτουργήσει προωθητικά για την επίσπευση των μελετών ή απλώς θα αποτελέσει στοιχείο της εντεινόμενης πολιτικής αντιπαράθεσης. Απαντώντας χθες ο κ. Αναστασόπουλος, στις επικρίσεις του επικεφαλής της “Ανατροπής” Χρήστου Μαλαπάνη για καθυστερήσεις των μελετών, επιβεβαίωσε ότι ο δρόμος Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη έχει προτεραιότητα να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, στο τομεακό του ΥΠΕΧΩΔΕ και πως το έργο δεν μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα από το 2011. «Παρακολουθούμε τα ζητήματα από κοντά, δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη του», είπε ο κ. Αναστασόπουλος, απαντώντας στον κ. Μαλαπάνη, τον οποίο κατηγόρησε πως κινδυνολογεί. Για το Καλαμάτα - Ριζόμυλος ενημέρωσε ότι με βάση και την απόφαση της επιτροπής παρακολούθησης της προγραμματικής σύμβασης για την εκπόνηση της μελέτης που είχε συνεδριάσει προγραμματισμένα νωρίτερα χθες το πρωί, η μελέτη θα παραδοθεί στο τέλος του χρόνου (στην “Ελευθερία της Δευτέρας”, στις 17/8, μας είχε πει ότι θέλει ακόμα 6,5 μήνες από την 1η Σεπτεμβρίου). Για το Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη είπε ότι «πιέζουμε να συρρικνωθεί ο χρόνος των 18 μηνών, ζητάμε επίσπευση των διαδικασιών. Εχουν τη δυνατότητα οι μελετητές να τελειώσουν πιο νωρίς. Εχει ζητηθεί η κατασκευή του έργου από το τομεακό του ΥΠΕΧΩΔΕ του ΕΣΠΑ και από το νομάρχη και από τους βουλευτές. Εχει μια προτεραιότητα να ενταχθεί στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, γιατί εκπονεί τη μελέτη το υπουργείο. Η ένταξή του στο ΕΣΠΑ δεν εξαρτάται από την ολοκλήρωση της μελέτης, που θα γίνει του χρόνου τέτοιον καιρό» (στην “Ελευθερία της Δευτέρας” μας είχε πει ότι θα ολοκληρωθεί φθινόπωρο με τέλος του 2010). Ο κ. Αναστασόπουλος παρατήρησε ότι «μπορεί να ενταχθεί στο τομεακό του ΕΣΠΑ. Υποστήριξε ότι «στη μελέτη του Καλαμάτα - Ριζόμυλος δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση» και πληροφόρησε πως «στα παραδοτέα δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη. Δεν είναι σίγουρο ότι θα επικαιροποιηθεί η περιβαλλοντική, που αρχικά έχει εγκριθεί. Μπορεί και να μη χρειαστεί».
Για τη χθεσινή επιτροπή παρακολούθησης της μελέτης του δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος, ενημέρωσε ότι εκτός από το χρονοδιάγραμμα, αποδέχθηκε την απόφαση της διευρυμένης Ν.Ε. Προγραμματισμού για τα χαρακτηριστικά του δρόμου (4ιχνος, 17 μέτρα πλάτος, διαχωριστικό - στηθαίο ασφαλείας, ισόπεδους κόμβους κλπ.). Απαντώντας στον κ. Μαλαπάνη είπε ότι «δεν κάνω επικοινωνιακή πολιτική. Ρωτήθηκα από το δημοσιογράφο για τις μελέτες των δύο δρόμων και απάντησα, έδωσα τα στοιχεία που διαθέτω».
Γ.Σ. “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 22/08/2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου