Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΔΡΑΚΟΣ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟ ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ - ΠΥΛΟΣ - ΜΕΘΩΝΗ Δίιχνος πλάτους 11 μέτρων

Οδρόμος Ριζόμυλος - Πύλος – Μεθώνη πρέπει να είναι δίιχνος πλάτους 11 μέτρων και η παράκαμψη του Ριζόμυλου να ακολουθεί το ήπιο ανάγλυφο του εδάφους προς το Νερόμυλο. Από το κόμβο της Στενωσιάς έως την παράκαμμψη για Γιάλοβα θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο περιβάλλον και τα μνημεία και τέλος στη μελέτη χωροθέτησης θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η παράκαμψη της Πύλου. Αυτά προτείνει ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος στην επιστολή που έστειλε προς τους μελετητές του υπουργείου Υποδομών. Αναλυτικά η πρόταση που διατυπώνει ο κ. Δράκος: “ Συμφωνούμε η νέα χάραξη να είναι δίιχνης διατομής, ήτοι λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μ. ανά κατεύθυνση και εκατέρωθεν λωρίδα πολλαπλών χρήσεων πλάτους 1,50 μ, με ενδιάμεση λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25 μ, ήτοι συνολικό ασφαλτοστρωμένο κατάστρωμα 11,0 μ. * Εκ των δύο προτεινόμενων λύσεων προτείνουμε την 1η λύση, δηλαδή παράκαμψη Ριζομύλου από νότο και ακολουθώντας το ήπιο ανάγλυφο του φυσικού εδάφους προς το Δ.Δ. Νερόμυλου * Προτείνουμε στο τμήμα της από τη συνέχιση του δρόμου Καλαμάτα-Ριζόμυλος έως τον ανισόπεδο κόμβο προς Πεταλίδι - Κορώνη, συνολικού μήκους 3 χλμ περίπου να συνεχιστεί η ίδια τετράιχνη διατομή με το δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος.
* Από τον κόμβο Στενωσιάς έως τον ανισόπεδο κόμβο σύνδεσης και ευρείας παράκαμψης Γιάλοβας - Πύλου, με την εν λόγω οδό, θα ληφθεί σοβαρά υπόψη η χάραξη της οδού να μη θίγει περιβαλλοντικά το φυσικό περιβάλλον, π.χ. την πηγή πλησίον του κόμβου Στενωσιάς, και προπαντός να μην καταστρέφει ούτε να προσβάλλει, αντίθετα να αναδεικνύει τον εξωτερικό ανοχτό πέτρινο αγωγό του ρωμαϊκού υδραγωγείου της Πύλου. * Στην εν λόγω μελέτη, να συμπεριληφθεί και η παράκαμψη της Πύλου χωρίς να δεσμεύεται από την ήδη συνταχθείσα σε φάση προμελέτης από άλλο μελετητικό γραφείο.
Αντιθέτως να εξεταστεί η πλέον μακροπρόθεσμη λύση που εξυπηρετεί τα νέα δεδομένα της ανάπτυξης στην περιοχή. * Συμφωνούμε με την χάραξη της πρώτης λύσης και για το τμήμα Πύλος - Μεθώνη, με την παρατήρηση τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της να σχεδιαστούν με ταχύτητα μελέτης 90 km/h αντί της προτεινόμενης 80km/h της αναγνωριστικής μελέτης σας, ώστε να υπάρξει ίδια αντιμετώπιση του δρόμου από Ριζόμυλο έως Μεθώνη”.

“ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 28/10/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου