Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΗ SKY EXPRESS ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ Η ΓΡΑΜΜΗ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Ηράκλειο – Θεσσαλονίκη με σταθμό την Καλαμάτα

image

ΗSky Express αναλαμβάνει, από 1η Δεκεμβρίου 2009 μέχρι 31 Μαρτίου 2010, να καλύψει την αεροπορική σύνδεση μεταξύ Καλαμάτας και Θεσσαλονίκης, με τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα να αποτελεί τον ενδιάμεσο σταθμό στο δρομολόγιο Ηράκλειο-Θεσσαλονίκη της συγκεκριμένης εταιρείας.
Αυτό διευκρίνισε, μιλώντας στην «Ε» χθες το απόγευμα, ο Μιλτιάδης Τσαγκαράκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sky Express, προσθέτοντας ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί από την εταιρεία του και το πρόγραμμα των πτήσεων. Χθες στο μεταξύ, δημοσιεύτηκε στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ενωσης ο διαγωνισμός για τη διετή εκμετάλλευση των 24 άγονων γραμμών -από 1η Απριλίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2012- που είχε ματαιωθεί λόγω των εκλογών του Οκτωβρίου.
Μιλώντας στην «Ε» ο Μ. Τσαγκαράκης σημείωσε ότι στη διάρκεια του 4μήνου τα δρομολόγια θα εξυπηρετούνται από τα δυναμικότητας 30 επιβατών αεροσκάφη που πετούν τώρα στη γραμμή Καλαμάτα-Ηράκλειο-Καλαμάτα.
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Διαβεβαίωσε όμως ότι εφ’ όσον επιδειχθεί ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον, θα δρομολογηθεί και δεύτερο αεροσκάφος στη γραμμή, ενώ σε ειδικές περιπτώσεις -όταν η ζήτηση θέσεων θα είναι εξαιρετικά μεγάλη- η Sky Express έχει τη δυνατότητα να δρομολογήσει αεροσκάφος 161 θέσεων, το οποίο διαθέτει. «Οι θέσεις που επιδοτούνται είναι 15 κι εμείς προσφέρουμε 30. Αν χρειαστεί -καθώς μαθαίνουμε η πληρότητα της γραμμής είναι καλή- θα βάλουμε και δεύτερο αεροσκάφος, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως τα Χριστούγεννα, λόγου χάριν, έχουμε και αεροσκάφος των 161 θέσεων για να καλύψουμε το δρομολόγιο» σημείωσε ειδικότερα ο πρόεδρος της Sky Express.
Η ανάληψη της γραμμής Καλαμάτα-Θεσσαλονίκη από την συγκεκριμένη εταιρεία -από την 1η Δεκεμβρίου μέχρι τις 31 Μαρτίου 2010- έγινε μετά από διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης, προκειμένου να μη διακοπεί η συγκοινωνία μεταξύ των δύο πόλεων, καθώς στο τέλος του μήνα λήγει η κάλυψη του δρομολογίου από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ειδικότερα, όταν λόγω των εκλογών ματαιώθηκε ο διαγωνισμός που είχε προκηρυχθεί για τις 24 άγονες γραμμές, είχε ανατεθεί στις Ολυμπιακές Αερογραμμές η κάλυψη των άγονων γραμμών μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2009. Προκειμένου λοιπόν να καλυφθεί το χρονικό διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2009 μέχρι 1η Απριλίου 2010 προκηρύχθηκε και πραγματοποιήθηκε -στις 2 Νοεμβρίου-διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης, με τη συμμετοχή των εταιρειών που είχαν συμμετάσχει στον ακυρωθέντα διαγωνισμό. Στη σχετική ανακοίνωση της ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) αναφέρεται συγκεκριμένα ότι «μετά την αξιολόγηση των προσφορών για τις 24 άγονες γραμμές, 10 κατακυρώθηκαν στην εταιρεία Athens Airways, 5 στην εταιρεία Sky Express, ενώ για τις υπόλοιπες 9 ο διαγωνισμός απέβη άγονος και επαναπροκηρύχθηκε νέα διαδικασία διαπραγμάτευσης μεταξύ των ιδίων εταιρειών και αναμένεται η υποβολή των προτάσεών τους.
Συγκεκριμένα στην Sky Express δόθηκαν οι γραμμές, Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος, Αθήνα-Σκύρος, Θεσσαλονίκη-
Σκύρος, Αθήνα-Σητεία και Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα.
Η Athens Airways ανέλαβε τις γραμμές από Αθήνα για Ικαρία, Κύθηρα, Κάρπαθο, Σκιάθο, καθώς και τις γραμμές Θεσσαλονίκη-Χίος, Αλεξανδρούπολη-Σητεία, ΑκτιοΣητεία, Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, Κέρκυρα-Ακτιο-Κεφαλλονιά-Ζάκυνθος και Θεσσαλονίκη-Σάμος. Οι γραμμές που επαναπροκηρύσσονται είναι από Αθήνα για Αστυπάλαια, Λέρο, Μήλο, Νάξο, Πάρο, Κάλυμνο, καθώς και οι  γραμμές Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, Ρόδος-Κως-Λέρος-Αστυπάλαια και Ρόδος-Καστελόριζο».
Β.Γ.Μ. “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 14/11/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου