Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Ν.Δ. Δημοτικές εκλογές

ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΟΥ – ΝΕΣΤΟΡΟΣ


Στο διευρυμένο Δήμο Πύλου – Νέστορος υποψήφιοι έχουν δηλώσει ότι θα είναι ο αντινομάρχης Δημήτρης Καφαντάρης, ο δήμαρχος Χιλιοχωρίων Παναγιώτης Δαρσακλής και ο δημοτικός σύμβουλος Πύλου Βασίλειος Τσώνης
Παναγιώτης Δαρσακλής
Ο δήμαρχος Χιλιοχωρίων κ. Δαρσακλής δηλώνει παρών και επισημαίνει ότι για το νέο Δήμο χρειάζεται ένα πρόσωπο άφθαρτο και καινούργιο στα πολιτικά δρώμενα: «Συνεχίζω να πιστεύω ότι τον πρώτο λόγο πρέπει να τον έχουν οι τοπικές κοινωνίες. Τα κόμματα, όμως, ως θεσμοί, μπορούν να ενθαρρύνουν νέους ανθρώπους, αλλά οπωσδήποτε μπορούν να προσφέρουν και οι παλιοί. Αυτό δε σημαίνει ότι υποτιμώ τον εαυτό μου και δεν μπορώ να ηγηθώ. Η επιλογή, βέβαια, θα γίνει από τον πρόεδρο του κόμματος. Όσοι, όμως, δεχτούμε να αξιολογηθούμε, πρέπει να ακολουθήσουμε μετά την επιλογή που θα γίνει».
Δημήτρης Καφαντάρης
Σύμφωνα με τον αντινομάρχη Δημήτρη Καφαντάρη: «Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος δήμαρχος, γιατί γνωρίζω καλά τον τόπο αυτό, τις δυνατότητες και τα προβλήματά του. Υπηρέτησα τον τόπο μου με έργα, ως νομαρχιακός σύμβουλος και αντινομάρχης, και βλέπω ότι βρίσκει στους συμπολίτες μας άμεση αποδοχή η ιδέα της δημιουργίας ενός νέου σχηματισμού, με όραμα για το νέο διευρυμένο Δήμο. Πιστεύω πως ο Δήμος μας έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης, ώστε να προσφέρει στους κατοίκους υψηλό επίπεδο διαβίωσης και ποιότητας ζωής. Οραματίζομαι να είμαι δήμαρχος όλων των πολιτών του Δήμου, μακριά από συμφέροντα και μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Τάσσομαι ενάντια στην έλλειψη ιδεών και, κυρίως, έργων και υπηρεσιών. Θεωρώ χρέος μου να προστατεύσω και να ομορφύνω τον τόπο όπου ζούμε. Ξεκινώ, πλαισιωμένος από μια ομάδα έμπειρων αυτοδιοικητικών, κοινωνικά καταξιωμένων και επαγγελματικά επιτυχημένων ανθρώπων, που μοιράζονται τις ελπίδες μου για μια νέα πορεία».
Βασίλειος Τσώνης
«Ζητώ να είμαι υποψήφιος με το συνδυασμό που υποστηρίχθηκε στις προηγούμενες εκλογές από τη Νέα Δημοκρατία» τόνισε ο δημοτικός σύμβουλος Πύλου Βασίλειος Τσώνης, συμπληρώνοντας ότι θα είναι σεβαστή η όποια απόφαση του κόμματος και θα την ακολουθήσει.

"ΘΑΡΡΟΣ" 25/07/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου