Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Υπογράφηκε η οικοδομική άδεια για το στέγαστρο στο Ανάκτορο του Νέστορος


Την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012 υπογράφτηκε από τον Δήμαρχο Πύλου –Νέστορος, κ. Δημήτρη Καφαντάρη, η οικοδομική άδεια που αφορά το έργο «Νέο Μεταλλικό Στέγαστρο για την Προστασία και Ανάδειξη του Ανακτόρου του Νέστορος στο Λόφο του Άνω Εγκλιανού, Δήμου Χώρας, Νομού Μεσσηνίας» προϋπολογισμού 2.480.000 ευρώ. Η έκδοση της οικοδομικής άδειας για την ανέγερση του νέου στεγάστρου του Ανακτόρου είναι απαραίτητο στοιχείο για την οριστική ένταξη του συγκεκριμένου έργου στο ΕΣΠΑ. Πρόκειται για ένα έργο ζωτικής σημασίας, το οποίο μαζί με τις υπόλοιπες εργασίες που πραγματοποιούνται στον ίδιο χώρο, θα συμβάλει στην ανάδειξη και προβολή ενός από τα σημαντικότερα μνημεία της Μυκηναϊκής Ελλάδας, αυτό του Ανακτόρου του Νέστορα.

4 σχόλια:

  1. Το έργο είναι προιόν του πρώην δημου Χώρας η του νυν Πύλου -Νέστορος?Αν κρίνω από τον τίτλο μάλλον το πρώτο πρέπει να ισχύει.Διαβάστε το και αν κάνω λάθος διορθώστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νέστωρ 2012,
    ας αφήσουμε τις μεμψιμοιρίες και ας εστιάσουμε στα έργα που πρέπει να γίνουν.
    Οι Δήμοι έχουν συνέχεια. Κάποιοι έκαναν τις μελέτες, κάποιοι έρχονται να τις υλοποιήσουν.
    Το κακό είναι όταν ακυρώνουν οι νεώτεροι τους προηγούμενους και δυστυχώς έχει συμβεί πολλές φορές μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που οι ίδιοι νεώτεροι λειτουργούν αντίθετα?.Γιατί δυστυχώς κάτι τέτοιο πήρε το αυτί μου και αφορά συγκεκριμένα την ανάπλαση της παραλίας από Εθνική τράπεζα μέχρι δημαρχείο.Τονίζω πως το άκουσα θα το διασταυρώσω και θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πει στον Δήμαρχο - και το έχω γράψει πάλι - πως αν έχει διαφορετική άποψη από τους μελετητές σε ορισμένα σημεία της μελέτης πρέπει να τους καλέσει και να συζητήσει μαζί τους.
    Και εγώ είχα κάποιες ενστάσεις και συζητώντας μαζί τους μου λύθηκαν οι απορίες.
    Για το τμήμα που αναφέρεις έχω και εγώ την εντύπωση ότι θέλουν να κάνουν του κεφαλιού τους. Δεν συμφωνώ με αυτό που έχουν υπόψιν τους να κάμουν χωρίς να ρωτήσουν κανέναν και να ξέρουν πως θα με βρουν απέναντί τους. Δεν είναι απειλή αλλά προειδοποίηση για το ανοσιούργημα - κατ' εμένα - που ετοιμάζουν.
    Θα υποκαταστήσουν τους μελετητές και θα αυτοσχεδιάσουν; Για να δούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή