Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Αντίστροφη μέτρηση για το 1ο Basketball camp, με την ονομασία «Brent Petway & Friends» στην Costa Navarino


Η αντίστροφη μέτρηση για το 1ο Basketball camp, με την ονομασία «Brent Petway & Friends», στο Navarino Dunes της Costa Navarino έχει αρχίσει. Από τις 8 εως τις 12 Ιουλίου, μικροί και μεγάλοι φίλοι του μπάσκετ θα μυηθούν από τον Αμερικανό MVP του All Star Game και νικητή του διαγωνισμού καρφωμάτων στα μυστικά του αθλήματος.

Με αφορμή το πρωτότυπο event, στο οποίο θα υπάρχει καθημερινά ένας διάσημος Guest Star που θα συμμετάσχει στις προπονήσεις, ο Brent Petway μίλησε για το προπονητικό camp, για το μπάσκετ, αλλά και για το μέλλον του.

-Τι σημαίνει για εσένα η δημιουργία και η συμμετοχή στο προπονητικό camp της Costa Navarino, «Petway & Friends»; Τι θέλεις να μεταδώσεις στα παιδιά που θα λάβουν μέρος;
«Το μπάσκετ είναι η ζωή μου και κάθε φορά που δίνεται η ευκαιρία είμαι πρόθυμος να μοιράζομαι τις γνώσεις μου με νέα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν το άθλημαμας. Στα δύο χρόνια που έζησα στο Ρέθυμνο δεν θα ξεχάσω τη δίψα των νεαρών αθλητών να βελτιωθούν και το όνειρό τους να αγωνιστούν στο υψηλότερο επίπεδο. Έτσι τώρα στο προπονητικό καμπ της Costa Navarino, που έχω την τιμή να φέρει το όνομά μου θα συναναστραφώ με τους αθλητές του μέλλοντος και θα προσπαθήσω να τους διδάξω κάποια από τα μυστικά που με έφεραν ως εδώ και με έκαναν τόσο αγαπητό. Πιστεύω όμως πως θα ενθουσιάσει και τους μεγάλους φίλους του μπάσκετ, που θα λάβουν μέρος στο απογευματινό πρόγραμμα. Ανυπομονώ να το ζήσω».

-Πόσο σημαντικό είναι το καλοκαίρι στη ζωή ενός αθλητή;
«Ύστερα από χρόνια στο επαγγελματικό μπάσκετ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη περίοδος είναι κομβική. Σε ατομικό επίπεδο μπορώ να πω ότι ίσως είναι και σημαντικότερη από την αγωνιστική σεζόν. Το καλοκαίρι έχεις το χρόνο για να ξεκουραστεί το σώμα και πρωτίστως το μυαλό από την πίεση των αγώνων. Πρέπει να αποτοξινωθείς, αλλά με μέτρο. Να ξεχάσεις το μπάσκετ, συνεχίζοντας όμως να προσέχεις το σώμα σου. Μετά από αυτό έχεις το χρόνο για να δουλέψεις ατομικά σε οποιαδήποτε αδυναμία σου έχουν εντοπίσει οι προπονητές σου κατά τη διάρκεια της σεζόν. Είναι ποιοτικός χρόνος που δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτος από οποιονδήποτε παίκτη. Ακόμη και οι καλύτεροι παίκτες στον κόσμο, για να διατηρούνται στην κορυφή, το καλοκαίρι δεν σταματούν να δουλεύουν το παιχνίδι τους».

-Συνδυάζεις την ουσία με το σόου με μοναδικό τρόπο. Κατορθώνεις να εντυπωσιάζεις με το παιχνίδι σου αλλά και με άλλους τρόπους, όπως με το τελετουργικό που ακολουθείς πριν από το τζάμπολ κάθε αγώνα. Τι ακριβώς σημαίνουν οι κινήσεις που κάνεις;
«Οι φανταστικές γροθιές που δίνω μπροστά στη βάση της μπασκέτας οφείλονται στην αγάπη μου για το μποξ, το οποίο με κρατάει σε φόρμα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Μετά κάνω πλάγια βήματα μέχρι τον πάγκο, εκεί σκύβω στο ένα γόνατο και χτυπάω ρυθμικά τον καρπό μου δίνοντας το σύνθημα: Το ρολόι δείχνει την ώρα του παιχνιδιού και τότε αρχίζει για εμένα η μάχη της επιβίωσης. Με ενοχλεί να χάνω και θέλω να δίνω τα πάντα για την ομάδα μου. Πέρασα δύο υπέροχα χρόνια στο Ρέθυμνο αλλά οι φιλοδοξίες μου δεν έχουν ταβάνι και πιστεύω πως ήρθε η ώρα να κυνηγήσω την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ευρωλίγκα. Σύντομα ελπίζω πως θα έχω ευχάριστα νέα».

-Είχε ακουστεί πως η Μπάμπεργκ ήταν η ομάδα που θα σου έδινε την ευκαιρία. Τις τελευταίες ημέρες όμως γράφεται ότι βρίσκεσαι κοντά σε συμφωνία με τον Ολυμπιακό. Θα συνεχίσουμε να σε απολαμβάνουμε στα μέρη μας;
«Δεν είναι πολλές οι ημέρες που έχω αναχωρήσει από την Ελλάδα για την πατρίδα μου, όμως ήδη ανυπομονώ να βρεθώ πίσω στη χώρα σας για το προπονητικό camp στις άρτιες εγκαταστάσεις του Navarino Dunes στην Costa Navarino. Λατρεύω την Ελλάδα και τους Έλληνες. Αυτό αρκεί για να περιγράψω την επιθυμία μου, οπότε καταλάβετε τι σημαίνει για εμένα αν μπορεί να συνδυαστεί με την αγωνιστική παρουσία μου στον πρωταθλητή Ευρώπης».

Για πληροφορίες
Navarino Dunes, Costa Navarino. Τηλ.: 27230-97.000 
Navarino Collections, Navarino Dunes. Τηλ.: 27230-91.130

Ιστότοποι:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου