Ο κίνδυνος να μην κατασκευαστεί ούτε ένα χιλιόμετρο σύγχρονου δρόμου την επόμενη
δεκαετία στη Μεσσηνία είναι ορατός όσο
ποτέ άλλοτε αφού σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Υποδομών, η κυβέρνηση σχεδιάζει να κάνει
“μπαλώματα” στο υπάρχον οδικό δίκτυο “βαφτίζοντας” τις μικροεπεμβάσεις ως βελτίωση της ασφάλειας.
Συγκεκριμένα τις τελευταίες ημέρες βλέπουν το
φως της δημοσιότητας, χωρίς να διαψεύδονται, δυσοίωνες πληροφορίες για τα οδικά έργα της Μεσσηνίας. Ειδικότερα για τα έργα που θα ενταχθούν
στο ΕΣΠΑ, δεν υπάρχει καμία αναφορά για το Καλό
Νερό - Τσακώνα και το Καλαμάτα - Ριζόμυλος, τα
οποία έχουν μελετητική ωριμότητα και μπορούν να
χρηματοδοτηθούν από ευρωπαϊκά προγράμματα.
Αν οι δύο αυτοί δρόμοι της Μεσσηνίας δεν ενταχθούν στο ΕΣΠΑ είναι μάλλον αδύνατον να
βρεθούν χρήματα από το Πρόγραμμα Δημοσίων
Επενδύσεων για την κατασκευή τους. Μάλιστα ο
γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών
Γιώργος Δέδες προανήγγειλε πριν λίγες μέρες στον
τηλεoπτικό σταθμό Best τα “μπαλώματα” στο Καλό
Νερό - Τσακώνα αφήνοντας παράλληλα να εννοηθεί
ότι το έργο δεν θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
Ο κ. Δέδες είπε συγκεκριμένα ότι θα διατεθούν
20 εκατ. ευρώ για βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου
Καλό Νερό - Τσακώνα. Οσον αφορά την παράδοση
του περιφερειακού, από κύκλους του υπουργείου
Υποδομών διέρρευσε χθες ότι θα παραδοθεί την
επόμενη εβδομάδα, χωρίς όμως να διευκρινίζεται
γιατί δεν παραδίδεται νωρίτερα ο αυτοκινητόδρομος,
ενώ είναι έτοιμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου