Χωρίς πλοίο και σύνδεση με την
Κρήτη θα παραμείνει πιθανότατα και
το φετινό καλοκαίρι η Καλαμάτα.
Πέρσι πραγματοποιήθηκε ένα μόνο
δρομολόγιο στη γραμμή Καλαμάτα
- Κύθηρα - Κίσσαμος με το πλοίο
“Βιτσέντζος Κορνάρος”, και η σύνδεση με την Κρήτη πήρε τέλος όταν
το πλοίο της ΛΑΝΕ έπαθε σοβαρή
ζημιά.
Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του
στην Καλαμάτα, ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής είπε
στο δήμαρχο και σε συμβούλους ότι
ενδέχεται να δρομολογηθεί στη γραμμή το πλοίο “Ιονίς”. Η αναφορά του
αυτή, όμως, δεν πήρε δημοσιότητα,
ούτε ο ίδιος έκανε κάποια τέτοια
ανακοίνωση ή δήλωση στα τοπικά
μέσα ενημέρωσης.
Σύμφωνα δε με τον προγραμματισμό που υπάρχει έως την 1η Ιουλίου, το “Ιονίς” εκτελεί τα δρομολόγια
στη γραμμή Πειραιάς - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσσαμος, ενώ μια φορά
την εβδομάδα πιάνει και Γύθειο.
Η ΑΝΕΝ ΚΑΙ
Η “ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ”
Να υπενθυμίσουμε ότι τη δεκαετία
του ‘90 η Καλαμάτα και η Μεσσηνία
πρωτοστάτησαν στη δημιουργία της
ΑΝΕΝ (Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία
Νότου) με την αγορά μετοχών και
την αγορά του πλοίου “Μυρτιδιώτισσα”, που στήριξε τη γραμμή Καλαμάτα - Κύθηρα - Κίσσαμος, σε
συνεργασία με το Δήμο Κισσάμου
και άλλους φορείς του Νομού Χανίων.
Το φιλόδοξο εγχείρημα όμως τελείωσε άδοξα, η ΑΝΕΝ στην ουσία
διαλύθηκε, και η “Μυρτιδιώτισσα”
(πρώην “Ανεμος”) μετονομάστηκε
σε “Aqua Maria” κι έκανε δρομολόγια
σε άγονες γραμμές, μεταξύ των οποίων το Λαύριο - Λήμνος - Αϊ-Στράτης
- Καβάλα.
Γ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου