Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Ανεξάρτητος υποψήφιος ο Παναγιώτης Καρβέλας

Ο υποψήφιος δήμαρχος Πύλου-Νέστορος Παναγιώτης Καρβέλας ξεκαθαρίζει με γραπτή δήλωσή του ότι ο συνδυασμός του δεν έχει κομματικό πρόσημο και ουδέποτε ζητήθηκε από την παράταξή του στήριξη από κανένα πολιτικό κόμμα. Η δήλωση του κ. Καρβέλα έχει αναλυτικά ως εξής: 
«Με την παρούσα δήλωσή μου, θα ήθελα να αναφερθώ στα αντικρουόμενα δημοσιεύματα των τελευταίων ωρών για την επιρροή των πολιτικών κομμάτων στην υποψήφια αυτοδιοικητική παράταξη για το Δήμο Πύλου-Νέστορος, στην οποία έχω τεθεί επικεφαλής. Θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι ο συνδυασμός δεν έχει κομματικό πρόσημο και ουδέποτε ζητήθηκε.
 
Οι υποψήφιοι του συνδυασμού θα είναι άτομα καταξιωμένα, από διαφόρους πολιτικούς χώρους. Ατομα με βαθιά αυτοδιοικητική κουλτούρα και γνώση του μηχανισμού λειτουργίας της τοπικής αυτοδιοίκησης. Τα ανωτέρω μάλιστα θα επιβεβαιωθούν εγκαίρως, από την επίσημη ανακοίνωσή μου για τους υποψηφίους και το όνομα του συνδυασμού. Επιπροσθέτως, θα ήθελα και πάλι να επισημάνω ότι δεν έχει ζητηθεί από κανένα πολιτικό κόμμα η στήριξη στην αυτοδιοικητική μας παράταξη, ωστόσο η ενασχόληση των κομμάτων με την υποψηφιότητά μας είναι ιδιαιτέρως τιμητική και αποδεικνύει τη δυναμική του συνδυασμού μας. 
Τέλος, για εμένα και τους συνεργάτες μου κύριο γνώμονα αποτελεί το συμφέρον του δημότη και δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε πάντα δίπλα σε αυτόν, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου