Οσον αφορά τα υπόλοιπα βήματα για το πιο σημαντικό έργο της Μεσσηνίας, εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του χρόνου ή μέσα στο πρώτο δίμηνο του 2021 θα εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί όροι από την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Περιβάλλοντος, για το τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος που προβλέπει βελτίωση - ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου με παράκαμψη της Μεσσήνης, ώστε να γίνει 4ιχνος (με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση).
Με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων θα οριστικοποιηθεί και η χάραξη του τμήματος, από πού ακριβώς θα περάσει ο δρόμος.
Να θυμίσουμε ότι στις 2 Ιουλίου 2019, λίγες ημέρες πριν τις εκλογές, πραγματοποιήθηκε διεθνής διαγωνισμός του υπουργείου Υποδομών για το έργο "Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, με ΣΔΙΤ", με εκτιμώμενη αξία 312,23 εκ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ).
Για το σπουδαίο αυτό έργο της Μεσσηνίας εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να αναλάβουν την κατασκευή και τη συντήρησή του για 30 χρόνια, 4 κορυφαίες τεχνικές εταιρείες παραχωρήσεων της χώρας μας και μια 5η σε συνεργασία με μεγάλη ισπανική εταιρεία.
Συγκεκριμένα, στο διαγωνισμό με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάθεση σύμβασης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) το ενδιαφέρον τους για το έργο κατέθεσαν: 1) ΑΒΑΞ Ανώνυμη Εταιρεία - Εργοληπτική - Τουριστική - Εμπορική - Βιομηχανική - Οικοδομικών Υλικών και Μηχανημάτων (διακριτικός τίτλος ΑΒΑΞ Α.Ε.). 2) Ακτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε. 3) ΙΝΤΡΑΚΟΜ (Intrakat) Κατασκευές Ανώνυμη Εταιρεία Τεχνικών Εργων και Μεταλλικών Κατασκευών. 4) ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών, Ακινήτων και Κατασκευών (και διακριτικό τίτλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.). 5) Ενωση Προσώπων ACCIONA Concesiones - Μυτιληναίος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου