Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021

ΓΕΛ Πύλου

 


Με 17.880 μόρια ο Γιώργος Ηλιακίδης σκοπεύει να δηλώσει κάποια στρατιωτική σχολή, με την Αεροπορία ως προτεραιότητά του. Ο ίδιος σημείωσε πως τα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας δυσκόλεψαν πολύ τη διαδικασία του μαθήματος, μιας και δεν μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί το διά ζώσης μάθημα. “Όταν διαβάζεις μόνος σου και έχεις και τη βοήθεια του φροντιστηρίου τα πράγματα μπορούν να διορθωθούν. Το θέμα είναι να έχεις ένα οργανωμένο διάβασμα και σε ποσότητα και σε ποιότητα” σχολίασε, συμπληρώνοντας πως πλέον με περισσότερο ελεύθερο χρόνο θα επιστρέψει στη γυμναστική. “Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους καθηγητές μου και τους φίλους μου που με υποστήριξαν” πρόσθεσε. 


Η Αθανασία Πόπορη με 17.658 μόρια επιθυμεί να εισαχθεί στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας. Αν αυτό δεν καταστεί δυνατό η δεύτερη επιλογή της θα είναι η Σχολή Αστυφυλάκων. Η Αθανασία τόνισε πως η χρονιά με τον τρόπο που κύλησε την ευνόησε σε ό,τι είχε να κάνει με το διάβασμά της, καθώς εξασφάλισε περισσότερο χρόνο για μελέτη. Πλέον σκοπεύει να αρχίσει εντατικά γυμναστική, ασχολία που είχε αφήσει σε δεύτερη μοίρα λόγω της απαιτητικής χρονιάς. “Από την πλευρά μου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου και συγκεκριμένα στους Παναγιώτη Διαμαντόπουλο και Δημήτρη Καλδή για τη βοήθειά τους” κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου