Πρόκειται για μια πολύ θετική εξέλιξη για ένα από τα πιο σημαντικά έργα της Μεσσηνίας, σύμφωνα με την ενημέρωσή μας από αρμόδιες πηγές του υπουργείου Υποδομών.
Η επιλογή του αναδόχου θα γίνει με βάση την τεχνική και κυρίως την οικονομική προσφορά, το ποσό που ο ενδιαφερόμενος κατασκευαστής θα θέλει το μήνα από το Ελληνικό Δημόσιο για τη συντήρηση του δρόμου και για την αποπληρωμή των δανείων του.
Οπως έγινε γνωστό, το Ελληνικό Δημόσιο δεν θα βάλει χρήματα για την κατασκευή του έργου, ούτε τα 50 εκ. ευρώ που είχαν οριστεί αρχικά, αλλά θα πληρώνει για 26 χρόνια τη συντήρηση και την αποπληρωμή των δανείων.
Προσφορές στις 20 Δεκεμβρίου αναμένεται να υποβάλουν οι 5 ενδιαφερόμενες εταιρείες και κοινοπραξίες: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., Avax AE, Ιντρακάτ, Ακτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε και η Ενωση Προσώπων “Μυτιληναίος Α.Ε. - Intertoll Europe Zrt”.
Η σύμβαση με τον ανάδοχο, σύμφωνα με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής στις 29 Μαρτίου 2019, αναμένεται να έχει διάρκεια 30 χρόνια, 4 χρόνια η κατασκευή για όλο το δρόμο μέχρι τη Μεθώνη και 26 χρόνια η συντήρηση.
Ο δρόμος θα ξεκινάει από τον κόμβο Ζαφείρη στο Ασπρόχωμα. Στο τμήμα από την ευθεία του δρόμου προς Μεσσήνη (στου “Παναγάκια”) έως τον Ριζόμυλο ο δρόμος θα είναι 4ιχνος, με παράπλευρους δρόμους όπου κριθεί αναγκαίο, με παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας και νέα γέφυρα στην Πάμισο, και θα συνδέεται με το υπόλοιπο τμήμα (Ριζόμυλος - Πύλος) κοντά στο Τζάνε.
Προβλέπει, ακόμα, παρακάμψεις σε Σουληνάρι και Χανδρινού, και από τη διασταύρωση προς Στενωσιά μέχρι την Πύλο θα εγκαταλειφθεί ο υφιστάμενος δρόμος με τις πολλές στροφές και θα γίνει νέα χάραξη με γέφυρες. Ο δρόμος θα φτάνει έως τη Μεθώνη, αλλά δεν θα περιλαμβάνει την παράκαμψη της Πύλου.
Γ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου