Η συγκεκριμένη σύμβαση δεν θα έρθει στη Βουλή για έγκριση κι έτσι οι διαδικασίες αναμένεται να τρέξουν ακόμη πιο… γρήγορα, σε μια μορφή fast track. Μάλιστα ο ανάδοχος προβλέπεται μετά και από αυτή τη διαδικασία των 2 διεκδικητών του έργου να βγει μέσα στο πρώτο τρίμηνο και ακολούθως μέσα στη χρονιά να έχουν ξεκινήσει και οι εργασίες. Αυτές έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης τα 4 έτη, όμως, από την πλευρά του Υπουργείου Υποδομών εκφράζεται η αισιοδοξία πως μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει και νωρίτερα.
Στο πλαίσιο του έργου Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα περιλαμβάνεται η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.
Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε ποσό με ΦΠΑ 312,23 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι για συνολικά 30 χρόνια. Από αυτά τα περίπου 4 θα αφορούν την περίοδο κατασκευής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου