Τις ψηφιακές του υπηρεσίες αναβαθµίζει ο ∆ήµος Πύλου-Νέστορος και προχωρά στην υλοποίηση του αυτόµατου ψηφιακού βοηθού (chatbot), που µέσω τις επίσηµης ιστοσελίδας του δήµου θα παρέχει άµεση και έγκαιρη ενηµέρωση και πρόσβαση σε πληροφορίες 24 ώρες το 24ωρο. Οπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο ψηφιακός βοηθός σκοπεύει να φέρει πιο κοντά πολίτες και επισκέπτες µε την τοπική αυτοδιοίκηση, βελτιώνοντας την εξυπηρέτησή τους. Οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στο chatbot µέσα από την επίσηµη ιστοσελίδα του δήµου https://pylos-nestor.gr/, όπου θα µπορούν να λαµβάνουν ποικίλες πληροφορίες σχετικά µε το δήµο, αλλά και ενηµέρωση για ζητήµατα της καθηµερινότητας µέσα από αυτοµατοποιηµένες απαντήσεις. Εκτός από τις διοικητικές πληροφορίες (ωράριο υπηρεσιών, δικαιολογητικά διοικητικών διαδικασιών κλπ.) που παρέχονται από τον ψηφιακό βοηθό, δίνεται πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Έτσι, οι πολίτες και οι επισκέπτες θα µπορούν να εξυπηρετηθούν αποµακρυσµένα και να συνοµιλήσουν άµεσα και εύκολα µε τον αυτόµατο ψηφιακό βοηθό, που χρησιµοποιεί τεχνολογίες τεχνητής νοηµοσύνης (AI). Επίσης, µπορούν να επικοινωνήσουν και γραπτώς µε το chatbot, το οποίο έχει τη δυνατότητα να “µαθαίνει” και να εξελίσσεται συνεχώς µέσα από διαδικασίες αξιολόγησης και συµµετοχής των χρηστών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου