Αντίθετα, προσφορές κατατέθηκαν για τις υπόλοιπες 6 άγονες γραμμές (σημειώνεται ότι έχουν ανατεθεί από τον Φεβρουάριο άλλες 10 άγονες γραμμές σε SKY express και Olympic Air).
Για το Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, η καταληκτική ημερομηνία των προσφορών ήταν στις 28 Ιουνίου και αφορά τα δρομολόγια του φθινοπώρου και του χειμώνα. Προγραμματισμένα δρομολόγια για Καλαμάτα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, υπάρχουν αυτή τη στιγμή μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρεται στο χθεσινό δημοσίευμα, για τις 3 αυτές γραμμές τελικά δεν κατατέθηκε καμία προσφορά, με αποτέλεσμα η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας να εξετάζει διάφορα σενάρια, όπως την επαναπροκήρυξή τους, έχοντας προηγηθεί, όμως, διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.
Μάλιστα, μεταξύ των σεναρίων που εξετάζονται είναι η αναπροσαρμογή του ύψους της επιδότησής τους, με απαραίτητη προϋπόθεση την έγκριση της ΕΕ και του ελληνικού υπουργείου Μεταφορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου