Με την καταβολή των χρημάτων αυτών θα αποδοθούν στην κοινοπραξία τα πρώτα 18 χιλιόμετρα, ιδιαίτερα μετά τη Μεσσήνη προς Ανάληψη και Βελίκα μέχρι και νότια του Ριζόμυλου. Σε διαφορετική περίπτωση, αν καθυστερήσει η διαδικασία της πληρωμής σε αυτή τη διαδρομή, το συνεργείο θα εργαστεί εντατικά στο τμήμα που έχουν γίνει προεργασίες, κάτω από τη σιδηροδρομική γραμμή, στην ευθεία Ασπρόχωμα - Μεσσήνη.
Να υπενθυμίσουμε ότι εκεί, κάτω από τη γραμμή, θα δημιουργηθεί ο νότιος δίιχνος άξονας του δρόμου (2 λωρίδες) με κατεύθυνση από Μεσσήνη προς Καλαμάτα. Ο άξονας αυτός θα διαμορφωθεί εκεί που είναι ο δρόμος της περιοχής (μπροστά από μεταποιητικές μονάδες) και το αρδευτικό κανάλι του ΓΟΕΒ, το οποίο θα μεταφερθεί δίπλα στη γραμμή. Ο υφιστάμενος δρόμος, Ασπρόχωμα - Μεσσήνη, δίιχνος, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας, θα αποτελεί το ρεύμα του άξονα προς Μεσσήνη.
Να σημειωθεί ότι καταγράφεται κινητικότητα στο θέμα των απαλλοτριώσεων, καθώς στις 16 Σεπτεμβρίου και στις 7 Οκτωβρίου αναμένεται να συζητηθεί η οριστική τιμή στο Τριμελές Εφετείο, σε τμήματα που από τον Μάιο έχει γίνει αναγνώριση δικαιούχων μέχρι και μετά τη Βελίκα.
Αναγνώριση δικαιούχων έχει προγραμματιστεί και στις 19 Νοεμβρίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που έχουν γίνει λάθη στα ονόματα και όπως έχει βεβαιωθεί, έχουν πολλά λάθη και παραλείψεις οι κτηματογραφικοί πίνακες. Στο τμήμα Ριζόμυλος - Πύλος όπου οι απαλλοτριώσεις καθυστερούν, έχουν ξεκινήσει σε δημόσιες εκτάσεις και φτιάχνονται κιβωτοειδείς οχετοί και θεμελιώνεται η πρώτη από τις τρεις μεγάλες γέφυρες, που προβλέπονται να φτιαχτούν στο τμήμα με τις στροφές πριν την Πύλο. Ειδικότερα, πρόκειται για τη θεμελίωση της μιας γέφυρας, ανοίγματος 200 μέτρων, που θα φτιαχτεί με προβολοδόμηση, στο σημείο που είναι το παλιό λατομείο. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως μιλάμε για γέφυρα με βάθρα ύψους 75 μέτρων(!).
Γ.Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου