Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑΛΟΒΑΣ Πίνουν νερό στο όνομα του καπετάν Βασίλη ΑΥΞΗΜΕΝΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ

Καταγραφή
Νερό στο όνομα του καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου πίνουν οι επιχειρηματίες της Γιάλοβας, οι οποίοι παρά την κρίση, διαπιστώνουν αύξηση του τουρισμού στην περιοχή τους. Η λειτουργία της Costa Navarino, αλλά και οι επενδύσεις σε ποιοτικές τουριστικές υποδομές οδήγησαν σε άνοδο της τουριστικής κίνησης, ενώ και στην Πύλο όπου η κίνηση είναι μικρότερη, οι επαγγελματίες επισημαίνουν ότι τα πράγματα θα ήταν χειρότερα αν δεν είχε ανοίξει η Costa Navarino. Η “Ε” βρέθηκε στις δύο αυτές τουριστικές περιοχές της Μεσσηνίας και μίλησε με επιχειρηματίες για το πώς κινείται η φετινή σεζόν. Ο Σταύρος Γιαννούτσος τονίζει πως παρά την κάμψη στην τουριστική κίνηση, “ο τουρισμός στη Γιάλοβα βρίσκεται σε άνοδο σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές”. Οι λόγοι γνωστοί, λέει, και αναφέρει: “Σε αυτή την άνοδο οδήγησε η διαφήμιση από την Costa Navarino, αλλά και το ότι
ξεπεράσαμε τις φωτιές”. Σημαντικά συνέβαλε και “η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία με το έντυπο υλικό που μοίρασε για τον υδροβιότοπο, αλλά και η ανάπτυξη του χωριού σε τουριστικές υποδομές”.
Ο Παναγιώτης Γιαννούτσος λέει: “Η Γιάλοβα πάει καλά τουριστικά και οι επενδύσεις σε μικρότερες ή μεγαλύτερες τουριστικές υποδομές στην περιοχή έχουν συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση”. Βέβαια αυτό τον φοβίζει γιατί “η γρήγορη ανάπτυξη μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ για την περιοχή μας και να δούμε εκτρώματα σε λίγα χρόνια”.
Η Κατερίνα Ευσταθίου πάντως δεν συμφωνεί ότι φέτος η κίνηση είναι αυξημένη. “Η δουλειά είναι πολύ μειωμένη σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές - κόσμος δεν υπάρχει και ήδη δύο μαγαζιά κλείσανε”, λέει. Μάλιστα επισημαίνει ότι η δουλειά θυμίζει “Ιούνιο μήνα. Είμαστε σε κόσμο δύο μήνες πίσω”.
Η Αγγελική Καργάκου αντίθετα αναφέρει ότι “η κίνηση έχει ανέβει και οφείλεται στην λειτουργία της Costa Navarino”. Η διαφήμιση στην περιοχή από την τεράστια αυτή τουριστική επένδυση “επηρεάζει θετικά και εμάς”. Πάντως, “χρειάζεται να είναι κάποιος σωστός επαγγελματίας για να δουλέψει και να μην περιμένει από το κράτος - χρειάζεται να αναπτύσσουμε ιδιωτική πρωτοβουλία γιατί οι διαδικασίες
του κράτους είναι αργές”.
Ο Θανάσης Καλογερόπουλος λέει επίσης ότι “η χρονιά φέτος είναι πολύ καλή - η λειτουργία της Costa Navarino είναι διαφήμιση για την περιοχή μας“. Επιπλέον, “κάθε βράδυ έρχονται πελάτες από εκεί. Ειδικά κατά τη διάρκεια των συνεδρίων που έγιναν στην Costa Navarino, είχαμε πολύ κόσμο, αλλά και το χειμώνα δουλέψαμε με τους εργαζόμενους της εταιρείας που είχε αναλάβει το έργο”. Και προσθέτει: “Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον καπετάν Βασίλη για την ανάπτυξη του τόπου μας”.
Η οικογένεια του Θανάση Κυριακόπουλου επέλεξε να επενδύσει στη Γιάλοβα γιατί όπως σημειώνει χαρακτηριστικά: “Είμαστε όλοι δεμένοι στο τρέιλερ της ανάπτυξης του καπετάν Βασίλη”. Βέβαια, τονίζει ότι δεν πρέπει να επαναπαύονται οι επιχειρηματίες και χρειάζεται “να ανεβάσουμε την ποιότητα
των τουριστικών υποδομών και των παροχών υπηρεσιών προς τον πελάτη, όπως και προσπαθούμε“, και συμπληρώνει: “Οι ποιοτικές υπηρεσίες και ο σεβασμός στον επισκέπτη θα κάνουν τη Γιάλοβα δημοφιλή τουριστικό προορισμό”.
Στην Πύλο, ο Σταύρος Παπασπηλιόπουλος διαπιστώνει μείωση στην τουριστική κίνηση. “Μειωμένη είναι φέτος η τουριστική κίνηση στην Πύλο αλλά μέχρι το τέλος της σεζόν δεν μπορούμε να μιλήσουμε με ποσοστά”, αναφέρει και επισημαίνει: “Η πόλη μας στερείται ποιοτικών υποδομών για να προσελκύσει επισκέπτες, όμως πιστεύω ότι μπορεί να αναβαθμιστεί εξαιτίας της Costa Navarino. Η λειτουργία της θα οδηγήσει σε άνοδο του τουρισμού οπότε θα αναγκαστούν να αναβαθμίσουν και τις υποδομές”.
Ο Δημήτρης Διακουμής αναφέρει ότι “σε σύγκριση με πέρυσι η τουριστική κίνηση στην Πύλο είναι πεσμένη, και θα ήταν ακόμα πιο χαμηλά αν δεν είχε γίνει η μεγάλη διαφήμιση στην περιοχή μας από την Costa Navarino”.
Ο Δημήτρης Κουφόγιωργας διαπιστώνει και αυτός μείωση στην κίνηση σε σύγκριση με πέρυσι: “Υπάρχει διαφορά από πέρυσι - τέτοια ώρα στην πλατεία άλλες χρονιές γινόταν το αδιαχώρητο”.
Ο Βασίλης Βρεττάκος ο οποίος είναι και δημοτικός σύμβουλος Πύλου, λέει: “Η τουριστική κίνηση είναι πεσμένη σε ποσοστό 25% σε σύγκριση με πέρυσι και αν δεν ήταν η Costa Navarino θα ήμασταν στα ίδια χάλια με άλλες περιοχές της Ελλάδας”. Προσθέτει δε πως “η Πύλος έχει αργήσει να ανέβει στο άρμα της ανάπτυξης, που σχετίζεται με την Costa Navarino και υπολείπεται σε ποιοτικές επενδύσεις”.
Ο Κώστας Μητώσης θεωρεί πως είναι μεγαλύτερη η μείωση και αναφέρει ότι “φτάνει το 50% σε σύγκριση με πέρυσι και ειδικά τον Ιούνιο και τον Ιούλιο ήταν η καταστροφή των μαγαζιών”. Τη μείωση αποδίδει στην αρνητική προβολή της χώρας από τα ξένα μέσα ενημέρωσης αφού η περιοχή, όπως σημειώνει, “κινείται με ξένο τουρισμό”.
Τέλος, ο Νίκος Κυριαζάκος ο οποίος είναι και γραμματέας του τοπικού Τουριστικού Συλλόγου, έχει διαφορετική άποψη σχετικά με τη φετινή τουριστική κίνηση στην Πύλο. “Η κίνηση είναι ανεβασμένη και σε μεγάλο ποσοστό ο κόσμος που έρχεται είναι ξένοι τουρίστες”, σημειώνει και το αποδίδει “στη διαφήμιση της Costa Navarino”.
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 08/08/2010
 
Να σκεφτεί κανείς ότι οι περισότεροι από τους επαγγελματίες ήταν, όσον αφορά την ΠΟΤΑ, από αρνητικοί έως εχθρικοί. Έστω και αργά πάντως αναγνωρίζουν ότι δεν είναι η καταστροφή τους, όπως έλεγαν, αλλά το σοσίβιό τους.
Κώστας....

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ,ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή