Μέσα στον Ιούνιο, το πιθανότερο στις 19, θα
γίνει η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τον οδικό
άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη.
Σύμφωνα με τον γ.γ. Υποδομών Γ. Δέδε, στο
τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος, πρόκειται για την
ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου, που θα
είναι αστική αρτηρία. Δηλαδή, τετράιχνος δρόμος
με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, με διαχωριστικό,
με παράπλευρο δίκτυο, αλλά με ανοιχτούς κυκλικούς
κόμβους. Προβλέπονται παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας, καθώς και νέα γέφυρα
στον Πάμισο, ενώ από το Ριζόμυλο και μετά ο
δρόμος θα μοιάζει με τον βελτιωμένο δρόμο Σουληνάρι - Κορυφάσιο.
Με βάση το σχεδιασμό του
υπουργείου Υποδομών, στις 24 Ιουνίου, πιθανότατα,
θα γνωρίζουμε πόσες και ποιες μεγάλες ελληνικές
τεχνικές εταιρείες ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν,
να λειτουργήσουν και να συντηρήσουν το σημαντικό
αυτό οδικό έργο της Μεσσηνίας για 30 χρόνια.
Να υπενθυμίσουμε ότι τη Μεγάλη Εβδομάδα ο
υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε
τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού για την υλοποίηση του έργου. Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε ενταχθεί κι επίσημα στη ΣΔΙΤ, στη Σύμπραξη Δημοσίου
και Ιδιωτικού Τομέα, με απόφαση της Διυπουργικής
Επιτροπής ΣΔΙΤ, το έργο του δρόμου Καλαμάτα -
Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, προϋπολογισμού
200 εκ. ευρώ. Με την απόφαση αυτή ξεκαθαριζόταν
ότι το Ελληνικό Δημόσιο θα χρηματοδοτήσει την
υλοποίηση του έργου με 50 εκ. ευρώ, ενώ εξουσιοδοτήθηκε η Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ να προχωρήσει τις ενέργειες για τη δημοπράτηση του
έργου. Να αναφέρουμε ότι σε προηγούμενη συνεδρίασή της στις 29 Μαρτίου η Διυπουργική είχε
αποφασίσει η σύμβαση με τον ανάδοχο (κατασκευαστή) να έχει διάρκεια 30 χρόνια: 4 χρόνια η
κατασκευή για όλο το δρόμο μέχρι τη Μεθώνη και
26 χρόνια η συντήρηση.
Γ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου