Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΣΙΛΗ

Ο πρόεδρος της ΤΕΜΕΣ Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, μιλώντας για τον πατέρα του Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο και το όραμα της Costa Νavarino, είπε μεταξύ άλλων: 
«Λίγο πριν ξεκινήσουμε τη μεγάλη εργολαβία στα ξενοδοχεία που λειτουργούν σήμερα στο Navarino Dunes (ήταν μια σειρά συμβάσεων και προμηθειών, θυμάμαι, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 350 εκ. ευρώ), ορμώμενος από τη διαφαινόμενη αρχή της κρίσης, πήρα το θάρρος και ρώτησα τον καπετάνιο μήπως θα έπρεπε να περιμένουμε λίγο… Χωρίς να σκεφτεί, μου απάντησε "βεβαίως όχι, προχωράμε όπως προγραμματίσαμε" - και συνέχισε: "Αν κάποτε ένα από τα εγγόνια μου ρωτήσει εσένα ή ένα από τα
αδέλφια σου ‘εσύ τι έκανες στον πόλεμο πατέρα;’ θα τους δείξετε αυτό!". 
Ο καπετάνιος όμως δεν ήταν μόνο ρομαντικός. Ηξερε πολύ καλά πως η αειφόρος ανάπτυξη έχει 3 απαραίτητους πυλώνες. Εκτός από την κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, έχει και την οικονομική. Είχε βαθιά πίστη στις δυνατότητες της περιοχής μας, και έκλεισε την κουβέντα λέγοντάς μου ένα ρητό του Bill Gates: "Οι άνθρωποι συνήθως υπερεκτιμούν τι μπορούν να κάνουν σε 1 χρόνο, αλλά υποεκτιμούν τι μπορούν να κάνουν σε 10. Εγώ μπορεί να μην είμαι εδώ, αλλά εσύ θα το δεις. Μόνο μην αλλάξεις τη στρατηγική μας, και μην πας για αρπαχτές"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου